Typ Wow!!!

Igår var vi ju på eclipse!! Den var Jättebra!!!! Eclipse är den bästa twilight filmen!!! filmen var 2h 14m!! I boken är den längre än new moon fast på bio är den länre än eclipse!! hur son helst den här frågan fick jag av alla mina kompisar förutom en! Eftersom både jag och Emily är Twillight FREAKS!!!!


Varför Grät Du????

Sv: I Boken så mår Jacob dåligt eftersom bella snart ska bli vampyr... I en scen i Eclipse så ska Bella hälsa på Jacob (Eller det är så att hon följer med honom med en motorcykel) När Bella Bärettar för Jacob att det är en månad kvar så blir han helt förkrossad.... Jag förstår hur han känner det är jätte synd om honom, han är kär i Bella men vet att Edward,fast Jacob vet att Bella är jätte förälskad i Edward så vill han ändå försöka få Bella att bli förälskad i honom också, fast jag vet hur Breaking Dawn slutar så tycker jag att det är starkt av honom att ändå försöka

Be Strong and keep on fighting for your love

I Dom Här Scenerna grät jag...

Utanför tältet så pratar Edward och Bella om deras hemliga förlovning, när Jacob står bakom och hör allt han blir suroch hotar att åka där ifrån och ifrågasätter varförhan äns behövs där.. : Hur mycket grät jag: Inte så mycket där så tyckte jag bara synd om honom.

Ien annan scen så är det på ängen, en nyfödd vampyr står framför Leah och Jacob, Leah bestämmer sig för att attackera den nyfödda vampyren för att vara envis och visa att hon också kan, men vampyren tar tag i henne och får ett rejält grepp, men Jacob räddar Leah, och vampyren tar tag i Jacob, tar tag i hans ena framben och bryter den.... Jabob gnäller till och sedan kommer Edward Och Bella. Jacob ligger på marken och har jäääätte ont och liiider... Sen utanför Jacobs hus står alla i Quileute utanför med alla andra. Carlise är inne och kollar till honom, de pratar om honom där ute när man hör honom skrika.. Sedan kommer Carlise ut och säger att Jacob vill prata med Bella, Bella kommer in till Jacobs rum så ligger han där, hela hans arm är bruten och de pratar en liten stund. HUR MYCKET GRÄT JAG: Störtgrät!! Den här delen grät jag mest på..... :'(

I Nästa scen så är fighten över och Voltouri kommer, Jane ser att det finns en nyfödd kvar, Esme försöker övertala henne att låta henne leva

kommer mer sen


Kommentarer
Postat av: emilia

i´m going insane !!! jag har inte sett eclipse, gaah måste se den i kalmar när jag är på öland för jag håler på att go crazy, får försöka lugna ner mig genom att läsa twiligt .... ahh det var bättre

2010-07-02 @ 12:32:46
URL: http://humliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0