Tusenfryd imorn!!!

Imorn ska vi till tusenfryd!!! Det är som gröna lund fast det verkar roligare för mig som åker NÄSTAN allt förutom dem som roterar, jag är den typen som åker alla ADRENALIN framkallande saker som TEX, frittfall, kanonen, uppskjutet, space mountain (en grymt kul bergochdalbana i Disneyland Paris) och etc så här ser det ut!! Vi ska åka dit med med ett par kompisar och de ska ta med sig en i min ålder och en som är 16! så då får jag äntligen KUL!!! Jag laddar upp bilderna imorn!!






Yay! den ska jag åka!!


Kommentarer
Postat av: BELLA!!! :D :D <3 <3

Hejsan Hoppsan Jullan Gullan ;) haha

Hoppas ni har det bra i Norge! Hörde av emily att ni skulle komma till Täby på besök, coolish :)



Men till det jag skulle fråga. När kommer inlägget som du skrev att du skulle göra? Du skrev så här " I mitt nästa inlägg har jag tänkt att göra ett inlägg med vilka jag tycker är lika i "Twilight" av mina kompisar!! SÅ VÄNTA OCH SE!!" hihi, när kommer de?? ;)



Kram Kram hälsa alla från oss i täby



Puss o Kram <3



2010-07-29 @ 20:33:40
URL: http://imbellis.blogg.se/
Postat av: AlicE!!! :D

Hej Julis!

Jag undrar också det :) Hoppas du har det bäst!!

PUSS O KRAM, ha kul på det där också, typ grönan fast i Norge ;)

När kommer du och hälsar på i täby? hör av dig då, fast jag kanske redan har flyttat då :/

KRAM iallafall!

2010-07-30 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0