Ny Frissa!!

Hej!! Jag har en ny frissa!! Jag klippte mig i måndags!!! Här är resultatet!

Snyggt va?! NEEEEEJ JAG SKOJADE BARA!!! Det här är inte min frisyr den här bilden har jag gjort på Min Iphone på en app som heter "hairstyle" om ni har en IPhone/Ipod touch så rekomenderar jag den om ni inte har så är det bara att skicka mms till mig så gör jag om bilden och skickar tillbaka (OBS!! ni för inte skicka en bild som ni visar luggen på om ni har lugg så sätt upp i tofs och skicka..)


OK! DET HÄR ÄR MIN FRISSA!!!


I mitt nästa inlägg har jag tänkt att göra ett inlägg med vilka jag tycker är lika i "Twilight" av mina kompisar!! SÅ VÄNTA OCH SE!!


 Kramar "The Werewolf Girl" JULIA!!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0