Minns Ni Mitt Förra Inlägg...

Då skrev jag om scenerna jag hade gråtit på, en utav dem var när "han" låg i sin säng med en bruten arm, ja här får ni en bild ifrån det och lite pics från mig

Idag så stämmer låten "These Words" med Natasha Bedfield med vad som händer Idag

Och jag vill rekomendera låten "Welcome To Hollywood" med Mitchel Musso den ÄGER

Och appropå det så fyller jag och han (Mitchel alltså..) år om exakt 5 dagar!! Fast han fyller 19 år och jag 13 år!!!

Bilderna på mig är tagna ifrån midsommarafton och lite kompisar!!!

I morse så kom Vår komps katja och hennes nya pojkvän hit!! Han spelade gitarr så jag fick ta ner gitarren och så fick jag en liten snabb lektion

Planering innan jag åker
Söndag: Ska försöka få tag i ester idag vill träffa henne innan jag åker
Måndag: Klippning klockan 11.
Tisdag: Träffar Emily innan jag åker..
Onsdag: Disa och jag går på bio (jaaa Eclipse..) som hejdå...
Torsdag: Jag flyttar till norge!!
Fredag: JAG FYLLER ÅR!!!!!!!!!!!!!!


STACKARS DIIIIIIIIGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( <3


MEEEE!!!! <3333




hahaahaha!!





Olivia fotar sig själv med MIN mobil, HAHAHAHA!!




På bilden: Jag, Vicky, Olivia, Lilla Emma, Bella och Gabbe






HAHAHA!!! Srry jag ville bara ta den här bilden! Det är min favvo bild på honom

SEN!: Pratade Jag, Olivia, Wille och Eric om vilka favvo låtar vi hade

        Jag svarade snabbt: If we ever meet again med Timbaland och Katy perry,
        All the right moves med OneRepublic, Nothin' on you med B.O.B och Bruno -
        mars, Fire Burnig med Sean kingston och Made for you med OneRepublic

        Wille sa: Skaka Rumpa med sean banan
       
         Olivia sa: Lilla Hjärtat (jag vill så gärna ha 6 med dig), One less lonely girl 
         med justin bieber (BLÄÄÄÄÄÄ), Fire Burning med Sean kingston, Starstrukk 
         Katy perry och 3OH!3 och California Gurls med Katy perry och Snoop dog, Somebody to love
         med Justin Bieber och Usher

        medans Eric sa: jag äälskar jusin biebers låtar nu så: Baby med Justin Bieber 
        och Somebody to love med Justin Bieber


WHOOOPS!! :-S Det verkar som att jag är den ända i familjen (av barnen) Som AVSKYR!!! Justin Bieber / Bäver!! hahahahahaa!!                                            

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0