Skola på måndag...

Wow! vad det gick fort, sommarn alltså, och på måndag är det skola för dem flesta, för mig med, Eric har börjat på fritids och träffat några kompisar redan, jag kommer ju börja i 8:an, i norge har dem ett annat skolsystem så 97:orna är 8:or och det finns upp till 10.an, och i vår klass är det 8A, 8B, 8C och 8D, jag kommer gå i 8B!!
Igår var vi på Tusenfryd så här kommer lite pics!!



Maja ser ut som vanligt :D


Jag och Vicky åker "Speed monster" den äger!!

Vid "Super Splash"

Jag och Eric åker "Super Splash"


Jag i min nya skjorta :) och en Brain cooler



                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0