Friends All Over The World

Som många vet reser jag mycket, och på vissa resor skaffar jag kompisar, som när jag var i Japan, då hälsade jag på i Esters skola TIS som står för Tokyo International School, det var såååå himla många som hälsade på mig och var inte ett dugg blyga så efter den dan hade jag fått 15 facebookförfrågningar vissa behövde jag tänka jättemycket för att komma ihåg... För två år sedan på midsommar så firade vi midsommar hos kompisar och då fanns det en Australiensk familj som var jättetrevliga, jag vart jättebra kompis med Jessica då, hon är nog en utav mina närmsta kompisar som inte bor i sverige (förutom Ester, fast..hon är ju ifrån Sverige) Och för 5 dagar sedan så var det familjedag på Stefans skola, vi var dom enda som var från Skandinavien (förutom Finnarna fast dom fattar man ju verkligen vad dom säger...NOT!!) Det  var 2 Amerikanska familjer som var jättesnälla, sen var det en Hollänsk familj, finnarna..., en ensam student som var tysk, och vi!!! den dan var jätte roligt, vi åt både lunch och middag och massvis med andra saker. Middag åt vi på Friday's!!



KRAM JULIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0